Foto: Roman van der Werf

zaterdag 6 februari 2010

Espana



Mijn eerste berichtje uit spanje, er is nog weinig te melden want ik ben pas 2 dagen hier. De reis is goed verlopen in totaal 16 reisuren over 1500 km. Niet slecht met een bus die niet vooruit te branden is. Weinig bijzonderheden onderweg alleen 2 uur lang verdwaald in Parijs door een wegafzetting. Later even een paar uurtjes geslapen 300 km voor Toulouse.



Nog wel even een mathieu momentje gehad, toen ik bijna in margalef was moest ik echt nodig naar de wc dus even snel een pitstop gemaakt aan de kant van de weg. Al plassed zie ik ineens in mijn rechter ooghoek mijn bus de helling afrollen.... Gelukkig was ik er snel bij. Wel weer een leermomentje voor de rest van de vakantie

Bij aankomst in margalef was het echt verschikkelijk weer, het was al enkele uren aan het regenen. Daar aangekomen heb ik even aangehaak bij roman en susanne, waarna we besloten hebben om niet te gaan koken maar lekker even wat te gaan eten. Door mijn vermoeidheid en het slechte weer had ik wel even een dipje, ik dahct heb ik hier nu net 1500 km voor gereden.




De dag erop hebben we besloten om naar siurana te gaan. Zie foto hierboven. Hier was het beter weer, en hebben we ons prima vermaakt. Vanochtend heb ik stefan en michiel opgehaald van het vliegveld in Reus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten