Foto: Roman van der Werf

donderdag 28 januari 2010

Spain Here we Come

Woensdag 3 februari is het dan eindelijk zo ver. Ik zal naar Spanje vertrekken. Uiteindelijk is het helemaal niet vervelend geweest dat ik later heb kunnen vertrekken. Ik kon hierdoor nog even wat langer werken en het weer in Spanje was toch bar een boos. Ik zal woensdag avond rond 19 uur vertrekken en hoop eigenlijk donderdag laat op de dag aan te komen.
Roman en Suzanne zullen dan daar hopelijk al zijn. De hele maand februari zit al vol met vrienden die langs komen om dan (hopelijk) van de spaanse zon te komen genieten. Met mijn schouder gaat het ook echt de goede kant op. De Therapie heeft geholpen en het specifiek trainen heeft zijn vruchten af geworpen. Zaterdag zal ik mijn bus in gaan pakken en de laatste onderdelen afwerken. Ik ga proberen om wekelijks mijn blog te updaten en ook foto's bij te houden.
Wanneer ik de volgende keer een nieuwe post maak is het hopelijk uit spanje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten