Foto: Roman van der Werf

zondag 13 juni 2010

Rodellar in het kort

Na afgelopen week lekker in siurana nog wat makkelijke dingen te hebben gedaan was het dan toch eindelijk tijd om naar Rodellar te gaan. Ik had 's ochtends afgesproken om Herve op het vliegveld af te zetten, daarna had ik mooi even tijd om wat boodschappen te doen en daarna Tim van het vliegveld op te halen. De rit naar rodellar duurde korter dan ik had verwacht en 3 uur later waren we vanuit Reus Airport in Rodellar.

Omdat ik er nog niet eerder was geweest besloten we ondanks de regen toch even de wanden te gaan bekijken. Het ziet er allemaal schitterend uit, alleen omdat het bijna 30 uur aan een stuk heeft geregent is inmiddels alles nat geworden. Alle daken zijn doorgelekt en de rivier staat zo hoog dat je steeds tot voorbij je knieen door het water moet om van de ene sector naar de andere te gaan.

Afgelopen 3 dagen hebben we wel wat kunnen klimmen, de wanden zijn steeds droger aan het worden. Tim en ik hebben nog even in Welcome to Tijuana (8c) gewerkt. Dit ging ons beide wel goed af. Het was een van de weinige moeilijke routes die droog was. Helaas is het deze morgen weer gaan regenen en we hebben nu maar besloten om ergens anders naar toe te gaan. Iets meer naar het zuiden is het weer wat beter dus misschien Tres Ponts, Terradets North of toch maar weer margalef. Daar maar afwachten tot het weer in Rodellar ook weer beter word.

1 opmerking:

  1. Ik zou niet kunnen wachten om die chick weer te zien achter de bar in Margalef.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen