Foto: Roman van der Werf

maandag 5 oktober 2009

NJK en daarna

Afgelopen weekend het NJK geweest waar de jeugd aan wie ik training geef heeft meegedaan. Het was een erg verdienstelijke wedstrijd waarin er 2 eerste plaatsen, 1 tweede plek, 2 derde plekken, 1 vierde plek, en 2 zevende plekken behaald waren. Ik was zoals je kunt begrijpen erg tevreden.

Die dag ben ik zelf ook beoordeeld op mijn coachvaardigheden voor de nieuwe opleiding tot Sportklim trainer niveau 4 waarvoor ik de pilot versie aan het doorlopen ben. Nu nog een beoordeling van mijn portefolio en van mijn trainingscompetenties en dat diploma is ook weer binnen en dus weer eens stap dichter bij mijn trip in januari.

Mij scriptie verloopt ook voorspoedig, ik denk dat ik volgende week de eerste versie in kan leveren! Aankomende week word ook mijn eerste loon als fysiotherapeut gestort. Heb inmiddels ook al enkele aankopen gedaan voor mijn vakantie volgend jaar zoals een nieuw matras en een kookstel met gastank.

Het trainen staat op dit moment even op een laag pitje dat wil zeggen dat ik wel de trainingen afrond zoals ik ze heb beschreven maar dat ik op dit moment niet steeds opnieuw de grens op probeer te zoeken. Dit omdat ik merk dat ik door alle (in)spanningen voor mijn scriptie toch wat minder belastbaar ben dus vandaar dat ik af en toe even een stapje terug neem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten