Foto: Roman van der Werf

donderdag 22 oktober 2009

eindelijk!

Eindelijk is mijn scriptie af. Ik heb hem ingeleverd en nu maar afwachten of er nog op of aanmerkingen aan zijn. Afgelopen week en weekend een aantal dagen en nachten doorgewerkt om hem af te krijgen maar het is gelukt.

Vorige week donderdag verhuisd dat is ook allemaal vlekkeloos gegaan. Ik leef nog wel een beetje uit dozen maar dat komt meer omdat ik nog geen tijd heb gehad om alles uit te pakken. Het is fijn om al mijn spullen en met name mijn kleding weer terug te hebben. Het het idee dat ik al enkele maanden in hetzelfde liep.

Vorige week vrijdag ook mijn bus opgehaald, en inmiddels ook al weer behoorlijk wat aan versleuteld. Heb nieuwe, radio, boxen, sigarettenaansteker en een armsteun/bak gemaakt. Verder heb ik hem gestript van alle onnodige materialen die erin zaten en lagen. Volgende week nog die enorme trekhaak eronderuit en dan kan ik beginnen met het ombouwen. Hij rijd echt prima en er kunnen 5 mensen ruim in zitten. Benzineverbruik is ook wel in orde ik denk dat ie 1 op 13/14 rijdt. Dit is niet slecht aangezien er een 2,5 liter diesel motor in ligt en de auto 1800 kilo!!! weegt.

Vanavond vertrek ik voor 6 dagen met Bob, Teun, Chantal en Stefan naar de frankenjura. Gezien de kou hebben we lekker een huisje gehuurt. Hopelijk zijn de wanden een beetje droog en kan ik wat projecten uitzoeken en afronden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten