Foto: Roman van der Werf

maandag 12 oktober 2009

New Monday

Bij toeval zag ik net dat ik afgelopen weken iedere maandag een berichtje had geplaatst dus deze week maar weer eentje. Afgelopen week gewoon getraind verder niks bijzonders. Ik ben wel wat meer aan het over schakelen naar functionelere oefeningen. Daarmee bedoel ik dat ik wat meer oefeningen in de klimwand aan het doen ben. Echt klimfit ben ik nog niet wat ik wel merk is dat ik veel langer door kan gaan in de routes en dat ik de stabiliteit, kracht en coordinatie heb om bewegingen beter in te zetten en af te maken.

21 november is de opening van de nieuwe klimhal. Afgelopen weekend hebben we een routebouwdag gehad. De routes in het dak zijn gelukkig bijna klaar. Er moet nog 1 kleur in zijn geheel in. Daarnaast moet oranje nog afgeschroefd worden en nog enkele kleuren getest en aangepast worden. Ik denk dat er uiteindelijk 70 routes in het dak komen te zitten waarvan de moeilijkste route ongeveer 8b+/8c zal zijn.

Met de scriptie gaat het ook voorspoedig, ik heb gelukkig veel hulp uit verschillende hoeken. De stuctuur moet nog wat duidelijker en dat hoop ik woensdag in orde te krijgen. Na woensdag ga ik hem proberen toe te sturen naar mijn scriptie begeleider. Hopelijk vind die hem ook goed en hoef ik er niet al te veel meer aan te verbeteren.

Verder staan deze week op het programma:
Woensdag: Scriptie afronden
Donderdag: Verhuizen
Vrijdag: Bus ophalen!!

Hopelijk kan ik zaterdag en zondag de bus aan de binnekant verbouwen, zodat ik er volgende week meteen in kan slapen.

Volgende week ga ik voor het eerst in een lange tijd weer eens buiten klimmen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten