Foto: Roman van der Werf

maandag 21 december 2009

Evolv

Afgelopen woensdag had ik in Baarn afgesproken met Olivier Coenen. Hij is vertegenwoordiger van Evolv. Na een korte rondleiding door het gebouw van CJ Agencies, (waar oa MSR, The North Face, Thermarest, Eagle Creek, Beal, Black Diamond en nog vele andere merken worden vertegenwoordigd.) hebben we even wat doorgesproken over mijn reis aankomend jaar. Ik heb even wat schoenen gepast en een nieuw model meegekregen om uit te proberen. Ik heb voor aankomend jaar een paar pontas lace, bandit, en de nieuwe predator meegekregen.
Op de nieuwe predator heb ik al even geklommen en dat is al een ervaring opzich. Hij is ontzettend Tow Down en heeft een erg prettige pasvorm. Ik voel me met deze schoen voornamelijk thuis in het dak of in de overhang. Ik heb ook geprobeerd om plaat te klimmen maar dat lukte niet echt. Ik heb nog enige tijd zitten te twijfelen of ik 1 of 2 paar bandits zou nemen, ik heb uiteindelijk toch gekozen voor 1 paar bandits en een paar pontas lace. Beide schoenen zijn ontzettend stijf, waarbij de pontas lace nog net even iets stijver is. Ik vind dit erg prettig klimmen zeker als je erg uitgestrekt moet staan.
Naast mijn schoenen heb ik nog twee T-shirts gehad en zijn mij nog stickers beloofd voor op mijn bus. Al met al zit ik nu goed in mijn spullen voor aankomend jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten