Foto: Roman van der Werf

donderdag 10 december 2009

December

Het is nog steeds allemaal erg druk. De scriptie verloopt voorspoedig, gisteren weer een gesprek gehad en mijn begeleider dacht dat het wel rond 30 December in orde zou zou. Dat zou fijn zijn aangezien de planning nog steeds is om 30 december samen met mike en jerome richting Spanje te reizen.


Ondertussen wel enkele andere tegenslagen, gisteren met mijn hand tussen de deur gezeten en last van mijn linker schouder omdat ik tijdens mijn werk iets verkeerds heb gedaan. Hopelijk komt het allemaal snel weer in orde. Ook nog bij slecht zicht en regenachtig weer een ontzettende kras op mijn auto gereden. Daar ben ik nu druk mee bezig om dat te herstellen. De laklaag is er helemaal af en aangezien ze bij het leger zo'n bus een keer of 100 hebben overgeschilderd is het gat wat achter is gebleven omdat de lak er vanaf is erg groot. Ik moet hem dus ook enkele keren goed overschilderen.




Er is ook nog wel wat goed nieuws namelijk: De nieuwe hal is inmiddels geopend en daar kan volop getraind worden! Het dak is zo goed als af, en er hoeft alleen nog een topo gemaakt te worden. In de hoofdwand moeten nog enkele routes gebouwd worden en dan is dat ook gereed. Aankomende zondag gaan we de boulderwanden volschroeven zodat daar ook gebruik van gemaakt kan worden.


Foto: Albert Maas

Afgelopen weekend nog een weekend in London geweest samen met mij moeder. Was wel lekker om er even tussenuit te zijn en even lekker niet aan school of werk te hoeven denken. We hebben enkele musea bezocht en een groot deel van de stad gezien. Zo'n stedentrip is toch best wel vermoeiend moet ik zeggen.













Verder heb ik 2 nieuwe sponsors voor mijn trip aankomend jaar. Namelijk Sterlin en Gecko Climbing. Van Sterlin heb ik 3 touwen gehad en van Gecko climbing moet ik nog het eea krijgen.







Met de bus verloopt het ook voorspoedig, volgende week word ie nog een keer gekeurd en verder is hij bijna af, het bed is getimmerd en de lades onder mijn bed werken, de spiegel hangt en het plafon ligt erin. Er moeten nog wel wat kleine dingen gebeuren maar het meeste werk is verricht. Hopelijk lukt het allemaal nog om op tijd alles af te krijgen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten